loading...

لوازم یدکی ماشین چینی در مشهد

بازدید : 11
شنبه 28 بهمن 1402 زمان : 21:59

آب و روغن قاطی کردن خودرو در سود دفرمه شدن واشر رمز سیلندر و ورود روغن به باطن سیستم گردش آب موتور واقعه می‌افتد. آب و روغن قاطی کردن، یک اختلال تعالی و اصلی برای ماشین به اکانت می‌ آید. همینطور، برطرف کردن این نقص‌ هزینه‌ های سنگینی به همپا دارااست. البته آب روغن قاطی کردن چه آرم‌ هایی داراست؟ چطور می‌ قدرت فهمید که ماشین آب و روغن قاطی نموده است.

انواع فیلتر روغن واشر سرسیلندر و لوازم یدکی لیفان در مشهد را می توانید در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد خریداری کنید.

نشتی فرنگی واشر رمز سیلندر

در شرایطی که ماشین شما آب روغن قاطی کرده‌با‌شد، خواهید روئت کرد که پس از گرم شدن موتور، مایع خنک کننده از پایین اگزوز بیرون می‌ گردد. در اینگونه حالتی شما می‌ توانید به وضوح مشاهده کنید که واشر راز سیلندر مبتلا نشتی گردیده‌است. ولی در‌حالتی که چیزی نمی‌ بینید، احتمالاً برای دیدن نشتی بایستی به مایع خنک کننده رنگ uv اضافه فرمایید. در‌این‌صورت‌ می‌ توانید مطمئن گردید واشر ماشین نشتی دارااست یا این که خیر.

خروج دود سپید از اگزوز

یک کدام از دیگر از علائم آب و روغن قاطی کردن موتور، بیرون شدن دود سپید از اگزوز ماشین میباشد. به‌این مضمون‌ که مایع خنک کننده به محیط احتراق نفوذ می‌ نماید و می‌ سوزد. در سود این سوختن، دود سفیدی از اگزوز بیرون می‌ گردد. این دود معمولاً بوی شیرینی به یار دارااست.

وجود حباب درون رادیاتور

آب روغن قاطی کردن مدام با نشتی واشر مشخص و معلوم نمی‌ خواهد شد. گه گاه، ورود گاز های اگزوز به مایع خنک کننده می‌ تواند علامتی برای یک ایراد گرانقدر باشد. سود ورود این گاز ها، وجود حباب‌ هایی در آب رادیاتور میباشد. پس در‌صورتی‌که حتی زمانی مایع خنک کننده سرد بوده البته طوری به حیث می‌ برسد که انگار در اکنون جوشیدن میباشد، می‌ قدرت از وجود اختلال مطمئن بود. این یکی‌از بی آلایش‌ ترین راه و روش‌ ها برای تشخیص وجود اختلال در موتور ماشین به اکانت می‌ آید.

موتوری که مدام داغ می‌ نماید

در صورتی ماشین شما واشر راز سیلندر سوزانده باشد، موتور آن بعداز رانندگی‌ های زمانبر داغ می‌ نماید. استدلال این فرمان هم می‌ تواند کاهش مایع خنک کننده و هم سوختن آن باشد. ولی عامل ها دیگری مثل وجود خلل در مراحل احتراق، وجود گرمای مازاد درون اگزوز و عدم توان رادیاتور در خنک کردن نیز می‌ توانند در وجود این نقص‌ دخیل باشند. مجموعاَ داغ کردن موتور، می‌ تواند اثار متعددی به یاور داشته باشد و بایستی به آن بازرسی کرد.

یکی‌از محتمل‌ ترین اتفاقاتی که با داغ کردن موتور میفتد، جراحت به واشر ها و تولید نشتی در قسمت‌ های متعدد موتور میباشد. در نظر نگرفتن این اختلال به غیر از آب و روغن قاطی کردن موتور، ایرادات دیگری را به همپا خواهد داشت. این ایرادات هزینه‌ های سنگینی را نیز به توشه خواهند آورد.

سپید یا این که شیری شدن روغن موتور

مشاهده روغن در آب رادیاتور، مشابه به دیدن محلول آب و روغن معمولی وجود ندارد. در واقع این گزینه با مواقعی که تا قبل از اینً چشم‌ اید فرق دارااست. آب و روغنی که در موتور قاطی گردیده‌ اند بعداز سپری شد مدتی شرایط شیری رنگ پیدا می‌ نماید. به گونه ای که با یک نگاه می‌ توانید متوجه غیر معمولی بودن موقعیت گردید. در صورتی‌که سیستم گردش روغن نتواند به صدق کار نماید، روغن کاری قطعات داخلی خودرو با ایراد رو به رو می‌ خواهد شد. در غایت، اشتباهات دورازشوخی برای بلوک سیلندر، بلبرینگ، گرایش لنگ، تسمه تایم و رغبت سوپاپ به وجود می‌ آید و موتور ماشین شما به تعمیر مهم نیاز پیدا خواهد کرد.

آلوده شدن شمع موتور

این گزینه به تنهایی نمی‌ تواند علامتی از آب روغن قاطی کردن ماشین باشد. البته چنانچه نقطه‌ های سفیدی در نزدیکی الکترود می‌ بینید و دیگر آرم‌ های آب و روغن قاطی کردن هم وجود دارا هستند، می‌ توانید مطمئن باشید که ماشین شما واشر سرسیلندر سوزانده میباشد. در صورتیکه که شمع موتور خودروی شما نیاز به بده بستان داراست، با مشاهده بها شمع ماشین در دکان مستریدکی، می‌توانید نسبت به خرید نوع باکیفیت آن مبادرت کنید.

کارکرد اشتباه سیستم خنک کننده موتور

یکی از دیگر از علامت‌ های آب و روغن قاطی کردن موتور، تلاش ناقص سیستم خنک کننده میباشد. پس در صورتیکه علائمی از کاهش فشار در سیستم خنک کننده می‌ بینید، ممکن میباشد انگیزه آن سوختن واشر سیلندر باشد. قابل ذکر میباشد که نشتی‌ های دیگری نیز می‌ توانند موجب کاهش فشار سیستم خنک کننده شوند. برای اینکه مطمئن گردید کاهش فشار ناشی از نشتی واشر راز سیلندر میباشد یا این که خیر، می‌ توانید آزمایش نشتی ایفا بدهید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 172
  • بازدید کلی : 172
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی