loading...

لوازم یدکی ماشین چینی در مشهد

بازدید : 9
دوشنبه 7 اسفند 1402 زمان : 19:40

فرصت بده بستان لاستیک خودرو حتی برای پرقدرت‌ترین و مدر‌ن‌ترین خودروهای عالم هم عاملی اصلی و اساسی میباشد که نمی‌قدرت آن را نادیده گرفت. بیشتر رانندگان چه هنگامی بایستی لاستیک خودرو را بده بستان نمایند؟ و صاحبان خودروها فکر‌می کنند ساییدگی و از در بین رفتن آج روی تایرها هشداری برای بده بستان لاستیک ماشین میباشد؛ درصورتی که چه این معیاری خطا وجود ندارد ولی درصورتی که به فرصت بده بستان تایر خودرو و در دست گرفتن تر و تمیز و زمان‌ای ان اعتنا نشود، ممکن میباشد خطرها غیرقابل جبرانی به‌ توشه بیاورد.

انواع قطعات و لوازم یدکی لیفان در مشهد در لوازم یدکی حقی پیروزی مشهد

سالم خودرو یک کدام از مواقعی میباشد که با جان و تندرست سرنشینان آن رابطه بدون واسطه دارااست پس در‌صورتی‌که شایسته ترین فرصت برای ردوبدل لاستیک خودرو درنظر گرفته نشود، جراحت و زیان‌هایی که خواهد داشت بسیار هنگفت و مشقت بار خواهد بود.

خرید قطعات لیفان در مشهد

همگی‌ی این‌ها را گفتیم تا یک‌توشه دیگر شما‌را با مداقه مجال ردوبدل لاستیک خودرو آشنا کنیم ولی این کلیه‌ی روایت وجود ندارد! اکنون که دقت به آج تایرها صرفا ترازو مهم و شاخص بده بستان لاستیک محسوب نمیشود، پس چه نکاتی را می بایست درنظر گرفت؟ آرم‌ی فرارسیدن مجال بده بستان لاستیک چیست؟ درین مقاله از مستریدکی قرار میباشد راهنمای بی نقص و کاملی برای آحاد پرسش‌ها و نگرانی‌هایی که درباره ی بده بستان لاستیک و کیلومتر بده بستان لاستیک خودرو داشته باشید ارائه دهیم. یاروهمدم ما باشید.

چرا بعداز سپری شد زمان مجال و مسافتی می بایست لاستیک خودرو را بده بستان کرد؟

لاستیک‌ها یک قسمت بسیار اساسی از ایمنی خودرو شما میباشد. شایسته ترین و با کیفیت‌ترین لاستیک‌های خودرویی که با توسعه یافته‌ترین تجهیزات و فناوری هم ایجاد گردیده بعداز طی کردن چندصد کیلومتر رانندگی به گذر زمان فرسوده و از کارافتاده می شود. این فرسودگی کارایی صحیح خودرو را پایین اثر قرار می دهد و ایمنی خودرو و سالم شمارا به‌خطر می‌اندازد. خبر خیر و خوبی که بایستی بگوییم این میباشد که اندازه‌گیری و باور از سالم لاستیک خودروتان آنقدرها هم که فکر می کنید بغرنج و دشوار وجود ندارد ولی عقب‌پرتاب کردن و پشت گوش پرتاب کردن فرصت ردوبدل لاستیک خودرو هم فعالیت صدق وجود ندارد. بیشتر زمان ها با یک نگاه ظریف به لاستیک ماشین می‌اقتدار فهمید مجال بده بستان تایر خودرو رسیده یا این که خیر ولی پیش از آن بایستی بدانید چه عواملی منجر تعویق یا این که جلو افتادن بده بستان لاستیک خودرو میگردد و شاخص ردوبدل لاستیک چیست.

چه عواملی فرصت ردوبدل لاستیک خودرو را ذیل اثر قرار میدهند؟

دو برهان کلی برای ردوبدل و حاد شدن لاستیک وجود داراست که اساسی‌ترین عامل ها تخریب لاستیک میباشد. ساییدگی و سن لاستیک مهم ترین عواملی میباشد ک فرصت ردوبدل لاستیک خودرو را ذیل اثر قرار میدهد.

۱- ساییدگی لاستیک

همگی‌ی لاستیک‌ها بعداز مقطع مجال متعددی که گزینه استعمال قرار میگیرند در گیر سایش می گردند البته طرز‎ی سایش لاستیک قادر است نماد‌ی وجود یک اختلال در تراز با فشار لاستیک خودرو باشد. آج لاستیک درواقع می بایست به‌طور متساوی و در تک تک نصیب‌های تایر ساییده گردد و در شرایطی که در قسمتی از تایر بیشتر از بخش دیگر آن باشد، این نماد‌ای از یک خلل میباشد که بایستی برای رفع و در اختیار گرفتن آن، دلایل مو جود را پژوهش نمایید. ادله دیگری که روی سرعت ساییدگی لاستیک خودرو اثر می گذارد مهارت رانندگی راننده میباشد. در شرایطی که رانندگی شما سریع، سوای احتیاط و نامناسب باشد سرعت تخریب و سایش آج تایر بیشتر میباشد.

۲- قدمت لاستیک

پیری لاستیک هنگامی واقعه میفتد که اجزای لاستیک به عنوان مثال شیوه آن با سپری شد مجال در گیر تغییر و تحول میشوند. این حادثه قادر است به دلایل دیگری مثل اثر اطراف، موقعیت محافظت و واحد سنجش به کار گیری از خودرو یا این که طریق رانندگی هم در قدمت لاستیک تاثیرگذار میباشد.

نشان‌های فرا وصال فرصت ردوبدل لاستیک خودرو

به عبارتی‌طور که گفتیم آج و سن لاستیک جزء نشان‌های اساسی و پر کاربرد برای فرصت ردوبدل لاستیک ماشین میباشد البته آرم‌های دیگری هم وجود دارااست که می‌قدرت با نظارت و متکی بودن به آن ها از فرارسیدن مجال بده بستان تایر خودرو مطمئن گردید. ادامه‌ی این مقاله نگاهی ظریف و جزئی به تک‌تک این آیه‌ها خوا‌هیم داشت.

۱- فرصت تشکیل داد و ایجاد لاستیک

هر تایر نشان و اطلاعاتی دارااست که در آن فرصت تشکیل داد لاستیک با جزئیات هفته و سال مشخص و معلوم گردیده‌است. این داده ها به‌خیر شما‌را برای شاخص ردوبدل لاستیک موعظه می‌نماید و با نظارت و قرائت آن ها میتوانید سن لاستیک و بازه زمانی فرصت بده بستان آن را پیش بینی بزنید. استانداردهای صنعت ساخت‌و‌ساز خودرو میگوید به‎طور میانگین می بایست در ششمی سال ساخت‌و‌ساز تایر و پیش از ۱۰ ساله شدن آن، تایرها بده بستان و جایگزین شوند. در حالتی‌که پس از یک معاینه‌ چشمی لاستیک، اثراتی از تخریب، سوراخ یا این که زیان ندید ولی لاستیک ۶-۱۰ ساله میباشد، عاقلانه‌ترین فعالیت این میباشد که خودرو را به یک راس تعمیر و معاینه‌ی فنی خودرو ببرید و مطمئن گردید آیا حقیقتا نیاز به ردوبدل وجود ندارد یا این که جایگزین کردن آن بایستگی دارااست. ولی عالی میباشد از سال پنجم ایجاد تایر، هر ساله یک نظارت و در اختیار گرفتن کلی روی سالم تایرها داشته باشید تا خطاها و خطر‌های ناگهانی پیش‌بینی‌نشده تهدیدی برای تندرست‌تان نباشد.

۲- شاخص نواری در لاستیک‌های فرسوده

نسبتاً روی بیشتر لاستیک‌ها یک نوار وجود دارااست که‌این نوار در لاستیک‌های جدید و جدید‌عمل کم کم چشم میشود البته هرچه از قدمت لاستیک‌ها بگذرد این نوار بیشتر خویش را نماد می دهد و خبر از مجال ردوبدل لاستیک ماشین دارااست. در شرایطی که بیشتر از یک یا این که دو نوار روی لاستیک مشاهده شد، شایسته ترین مجال برای ردوبدل لاستیک خودرو میباشد.

۳- مشاهده‌ی برآمدگی روی لاستیک

بالا وارد شدن سطح لاستیک و ساخت و ساز برآمدگی در برخی بخش‌های آن یکی از دیگر از علامت‌های مجال بده بستان لاستیک خودرو میباشد. این برآمدگی‌ها یک واقعه تماما غیرعادی میباشد که سبب ساز زخم دیدن سطح لاستیک و درآخر ترکیدن ناگهانی لاستیک میگردد. هر قسمتی یا این که بخشی از لاستیک این برآمدگی‌های غیرعادی و ناهموار را دیدید فورا مبادرت به بده بستان لاستیک ماشین فرمایید.

۴- شکاف

شکاف هم جزء شایع‌ترین نشانه‌های فرصت بده بستان لاستیک خودرو میباشد. رخنه‌‌هایی که در نصیب کناری، رویی و فضا خودرو ساخت می گردند با دیده هم قابل مشاهده میباشد و هشدار پنچر شدن یا این که ترکیدن لاستیک را می دهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 184
  • بازدید کلی : 184
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی